PROGRAM PEMANTAPAN DI KEM ILMU







Pada 8hb,aku tlah menyertai kem jati diri anak muda yang dinamakan "GEMPITA" iaitu maksudnya seperti tertera di gambar berkenaan..kem ini stlah dikaji selidik ianya btul2 bagus untuk memantapkan jiwa anak2 muda sekarang bagi menyedarkan mereka kpntingan yg tlah kerajaan berikan n membuka minda anak2 muda bahawa mereka perlu berfikir secara waras dan membuka mata supaya tidak lagi terkhayal dengan sgala imaginasi yg secara logiknya tidak masuk akal yg tlah diwujudkan oleh pembangkang kerajaan.. :)
Ini pula adalah sesi dimana masing2 perlu disusun mengikut peringkat usia dimana aku rasakan sesi ini tidak patut diwujudkan,tapi bagi yg terbuka minda untuk sekadar suka2 mungkin bagi aku itu tidak mengapa..n pada sesi nie sangat menyeronokkan smbil kami dapt mengeratkan silaturrahim dan juga mengenali antara satu sama lain dalam pada itu juga aku sbagai anak muda juga blajar mnghormati diantara satu sama lain xkira tua atau muda.
inilah dinamakan 1Malaysia..btul ker..??

ketika ini adalah sesi taklimat oleh Datuk Mazlan kalau xsilap aku..taklimat ini sangat berkesan kerana ianya memotivasikan anak2 muda untuk berjuang menegakkn kebenaran,bagi aku sesi ini sangat memberi ilham dan mengembalikan jati diri aku sebagai org melayu..jadi..segala idea2 pemberi taklimat adalah sangat2 "BERNAS" juga Mengkagumkan..dan dipersetujui sekeras2nya oleh yg hadir termasuk aku sndiri yg pkir secara rasional... :)

Dan ini sesi bergambar sbagai kenangan..hehe ,sempat lagi bergambar ketika sesi taklimat berjalan..kita org memg suke berposing..haha..masing2 mngekalkan kedudukan yang agak selamat supaya muka masing2 xnampk lemau..peace.. :)

dan ini adalah salah satu senibina yg begitu indah dipandagan mata aku..sebab suasana kat sini sangat cantik seperti resort,cuma sayang aku xsempat nk rakam smua sudut disebabkan jadual yg terlalu padat..huhu..apapepun..tmpat ini satu keselesaan buat kami yg tlah disediakan oleh kerajaan yg sgt utamakan rakyatnya..peace..harap dapat kembali disini....

1 Response
  1. i will be your followers..
    hope u do the same..
    bytheway.. long life community blogger